BLOG

Günlük Ne Kadar Kalsiyum Almalıyız?

Günlük Ne Kadar Kalsiyum Almalıyız?

18-50 yaşları arasında günlük kalsiyum ihtiyacı yaklaşık 1000-1200 mg olarak belirlenmiştir. Hamile bir kadının günlük kalsiyum ihtiyacı ise artı 1000 mg dır. 50-70 yaş arasındaki erkekler diyetlerine ilave olarak 1000 mg, sonraki yaşlarında 1200mg  kalsiyum almalıdır.
51 yaş ve sonrasında kadınlar ise 1200 mg günlük ilave kalsiyum almalıdır.Bunun üzerindeki alımlar böbrek taşı, damar hastalıklarına, inmeye neden olabilir.
Önerilen D vitamini(25 OH D3) serum seviyesi 30-40 ng/ml dir. (2014 NOF)

« BLOG LİSTESİNE GERİ DÖN

Whatsapp'tan mesaj yazmak için tıklayınız

WHATSAPP

Whatsapp hattımızdan müşteri temsilcimiz ile görüşebilir hizmetlerimiz hakkında bilgi alabilirsiniz.

MESAJ YAZ

ANLAŞMALI KURUMLAR

Groupama Sigorta
Güneş Sigorta
Ak Sigorta
İş Bankası Sigorta
SGK
İmece Danışmanlık
Acıbadem Sigorta
Milli Reasürans
Güncelleme Tarihi 01.03.2024
Site içeriğinde bulunan bilgiler destek sağlamak içindirHekimin hastasını tıbbi amaçla muayene etmesi tanı ve teşhis koyması yerine geçmez.
© Copyright 2021 Rentek Diyaliz Merkezleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Web Tasarım : GWT
Whatsapp'tan mesaj yazmak için tıklayınız